دانلود پاورپوینت فرهنگ های خاص جوامع مختلف در ۲۶ اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت فرهنگ های خاص جوامع مختلف در ۲۶ اسلاید قابل ویرایش

دسته بندی: - -

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 2191 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: ۱۱ آبان ۱۳۹۷

به روز رسانی در: ۳۰ تیر ۱۴۰۲

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دانلود پاورپوینت فرهنگ های خاص جوامع مختلف
دانلود پاورپوینت فرهنگ های خاص جوامع مختلف

دانلود پاورپوینت فرهنگ های خاص جوامع مختلف در ۲۶ اسلاید که قابل ویرایش هم می باشد.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت فرهنگ های خاص جوامع مختلف چندتا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ششم

در بدو ورود به تبریز یا نقاط مختلف این شهر تابلوهایی با عنوان «به تبریز شهر بدون گدا خوش آمدید» نصب و زیر تابلو نیز نام یک موسسه خیریه، نوشته شده است. موسسه خیریه «حمایت از مستمندان تبریز» یکی از قدیمی ترین موسسات خیریه تبریز و ایران است که توسط شماری از بازاریان تبریز تاسیس شده و هم اکنون نیز فعالیت می‌کند. این موسسه اولین‌بار عنوان تبریز بدون گدا را برای این کلانشهر به کار برده و تمام تلاش خود را برای جمع‌آوری و تحت پوشش قرار دادن متکدیان به کار بسته است. افرادی از این موسسه به صورت دوره‌ای از سطح شهر بازرسی و گدایان حرفه‌ای را جمع‌آوری می‌کنند. گدایان پس از بررسی وضعیت، در صورت حرفه‌ای بودن تحویل مراجع ذی صلاح شده و در غیر این صورت تحت حمایت موسسه قرار می‌گیرند. همکاری‌های مسئولان امر با این موسسه و حمایت‌ها نیز سبب شده است دست نیک اندیشان در این زمینه کاملا باز باشد.

مدیرعامل سابق موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز در این باره می‌گوید: از نظر ساختار اجتماعی همزمان با زندگی اجتماعی بشر، دارا و ندار تعریف می‌شود و بر همین اساس پدیده تکدیگری رخ می‌دهد. متاسفانه تبریز نیز از این حوزه خارج نیست اما سعی کرده‌ایم این پدیده نادرست را کنترل کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دقیق موسسه برای از بین بردن این پدیده اجتماعی، خاطرنشان می‌کند: در موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز برای گدایانی که شناسایی و جمع آوری کرده بودیم، شغلی تعریف شده و آنها دستمزد شغل و کار خود را گرفتند و در برخی مواقع نیز خودمان کمکشان کرده ایم تا زندگی آبرومندی داشته باشند.

دانلود پاورپوینت فرهنگ های خاص جوامع مختلف
دانلود پاورپوینت فرهنگ های خاص جوامع مختلف

محتوای اسلاید شانزدهم


رسم بستن پاها از دورهٔ سلسلهٔ سانگ، بین سال‌های ۹۷۶–۹۶۰ قبل از میلاد آغاز شد. گفته می‌شد یکی از شاهزاده‌ها محبوبه یی داشت که با پاهای بسته می‌رقصید. درحقیقت شاهزاده به‌دلیل علاقه‌ای که نسبت به پاهای کوچک داشت محبوبه‌اش را وادار می‌کرد که با پاهای بسته حرکت کند.
این
موضوع باعث شد که داشتن پاهای کوچک به‌عنوان یک «ارزش» در خانواده‌های سنتی به شمار آید؛ به‌این‌ترتیب، مرسوم شد که پاهای دختران جوان بسته شود تا کوچک بمانَد.

اصطلاح «پاهای سوسنی» برای توصیف پاهای کوچک به کار می‌رفت و در جامعهٔ چین باستان نشانگر زیبایی و سمبل اصالت و طبقهٔ اجتماعی بالا به شمار می‌آمد. فرایند بستن پاهای دختران بین سنین سه تا یازده سالگی آغاز می‌شد. ابتدا پای کودک با آب داغ شسته و ماساژ داده می‌شد، بعد تمامی انگشت‌ها به جز انگشت شصت شکسته شده به سمت داخل پا برگردانده و فشرده می‌شدند؛ سپس پا را در همین حالت با نوارهای پارچه یی محکم می‌بستند ودر کفش‌هایی که تنها ۳ اینچ یا تقریباً ۵\۷ سانتی‌متر طول داشتند جای می‌گرفتند. این کفش‌های کوچک که «کفش‌های نیلوفری» نامیده می‌شدند از جنس ابریشم بودند و با قلابدوزی‌های زیبا تزیین می‌شدند.

هدف
از بستن پاها، متمایز کردن زنان طبقه بالای جامعه از زنان عادی و همین‌طور جلوگیری از «انحراف» زنان بود.

رسم بستن پاها ادامه پیدا کرد تا زمانی که سلسله مانچو در سال ۱۹۱۱ سرنگون شد.

دانلود پاورپوینت فرهنگ های خاص جوامع مختلف
دانلود پاورپوینت فرهنگ های خاص جوامع مختلف

نمای کلی از اسلایدها

دانلود پاورپوینت فرهنگ های خاص جوامع مختلف
دانلود پاورپوینت فرهنگ های خاص جوامع مختلف

توجه : لینک دانلود پس از خرید برای شما نمایان شده و به ایمیل وارد شده نیز ارسال خواهد شد.

راهنمای خرید اینترنتی

 

 

لینک های جذاب
قبولی در کنکور(پزشکی، حقوق، مهندسی،آزمون نمونه و تیزهوشان) با کنکور پلاس(فوق حرفه ای)
کسب درآمد ۶۵۰میلیون تومانی در یک روز کاملا تست شده(تعجب نکنید! بخوانید)

 

 

پاسخ دهید