شرایط و قوانین

شرایط و قوانین فروشگاه
شرایط و قوانین فروشگاه

شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه فایل سیتیده:

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه فایل سیتیده به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه فایل سیتیده و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه فایل سیتیده از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

شرایط و قوانین عمومی فروشگاه:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه فایل سیتیده منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه فایل سیتیده تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه فایل سیتیده اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که شما از خدمات فروشگاه فایل سیتیده استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت و خرید می‏‌کنید و ایمیل شما در فروشگاه فایل سیتیده ثبت می شود، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه فایل سیتیده به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، )به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات ، امکان دارد فروشگاه فایل سیتیده برای اعضای وب سایت ایمیل بزند. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه فایل سیتیده در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

فروشگاه فایل سیتیده به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
فروشگاه فایل سیتیده متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه فایل سیتیده ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه فایل سیتیده ،  و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه فایل سیتیده جزئی از اموال فروشگاه فایل سیتیده محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه فایل سیتیده است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه فایل سیتیده محفوظ می‏‌دارد.