دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب روش خرید مشتریان تام مک کین داگ فلچر

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب روش خرید مشتریان تام مک کین داگ فلچر

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 92 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: ۲۳ آذر ۱۴۰۲

به روز رسانی در: ۲۳ آذر ۱۴۰۲

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب روش خرید مشتریان تام مک کین ، داگ فلچر
دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب روش خرید مشتریان تام مک کین  داگ فلچر

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب روش خرید مشتریان تام مک کین  داگ فلچر ( راهنمایی کاربردی برای توسعه کسب و کار مشاوره و ارائه خدمات تخصصی) در ۱۹ اسلاید که قابل ویرایش هم می باشد.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت خلاصه کتاب روش خرید مشتریان تام مک کین  داگ فلچر چندتا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید دوم

درباره نویسندگان

تام مک مکین مدیر عامل شرکت تبادل ایده‌های سودآور (PIE) است، یک شرکت مشاوره پیشرو که بر کمک به شرکت‌های خدمات متخصص در توسعه کسب‌وکار با ایجاد جوامع همتا از خریداران احتمالی متمرکز است. در طول ۲۰ سال گذشته، شرکت مک مکین ۱۰۰۰۰ مصاحبه با بهترین شیوه ها با مدیران ارشد در ۳۵۰ شرکت در فهرست فورچون ۵۰۰ انجام داده است. مک مکین یکی از نویسندگان کتاب پرفروش «روش خرید مشتریان: راهنمای عملی توسعه کسب و کار برای خدمات مشاوره و حرفه ای» است. او همچنین نویسنده نان و کره است که در آن کار خود را در شرکت Great Harvest Bread توضیح می‌دهد و اینکه چگونه او و تیمش با استفاده از شبکه‌های مشترک، یک جامعه یادگیری شرکتی شناخته‌شده در سطح ملی و فرهنگ بهترین شیوه‌ها را ایجاد کردند. او در صفحات مجله Inc.، Fast Company، Money، Entrepreneur، Success، Economist، Newsweek، Washington Post، USA Today، Christian Science Monitor، New York Times، و Wall Street Journal حضور داشته است و اغلب در جاده است. صحبت قبل از شرکت های مشاوره و خدمات حرفه ای. قبل از پیوستن به PIE، مک مکین یکی از بنیان‌گذاران و مدیر عامل Orchard Holdings Group، یک شرکت سهام خصوصی، و همچنین یک شرکت وابسته عملیاتی در McCown DeLeeuw و TSG Consumer، دو گروه میلیارد دلاری خرید مصرف‌کننده بود. قبل از این، او به عنوان مدیر عملیاتی شرکت Great Harvest Bread، یک اپراتور چند واحدی فروشگاه‌های نان، خدمت می‌کرد. او فارغ التحصیل کالج اوبرلین و یک داوطلب سابق سپاه صلح در کامرون است. مک مکین و خانواده اش در بوزمن، مونتانا زندگی می کنند.

داگ فلچر یک متخصص برجسته در زمینه توسعه مشتری با ۲۵ سال تجربه در مشاوره مدیریت است. داگ به متخصصان و سازمان‌ها کمک می‌کند تا از طریق درک بهتر سفر تصمیم خرید مشتری، کسب‌ وکار مشتریان بیشتری را به دست آورند. او یکی از نویسندگان کتاب چگونه مشتریان خرید می کنند (جان وایلی و پسران) است. داگ زمان خود را بین صحبت کردن، نوشتن، مربیگری و تدریس تقسیم می کند. او علاوه بر مشاوره، استراتژی کسب و کار را در دانشگاه ایالتی مونتانا تدریس می کند. او در هیئت مدیره The Beacon Group، یک شرکت مشاوره استراتژی رشد که مقر آن در پورتلند، مین است، خدمت می کند. از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۴، داگ یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل گروه مشاوره ستاره شمالی – یک شرکت مشاوره فناوری فعال و متخصص در پروژه های بررسی وب جهانی بود. داگ در اوایل کار خود مشاور مدیریت با A.T. کرنی، و در جنرال الکتریک در برنامه توسعه رهبری خود آموزش دید. داگ مدرک MBA را از دانشکده بازرگانی Darden در دانشگاه ویرجینیا دریافت کرد و مدرک B.S. در مهندسی برق از دانشگاه کلمسون. داگ در مونتانا زندگی می کند و از گذراندن وقت در فضای باز با دوستان و خانواده خود لذت می برد.

پاورپوینت خلاصه کتاب روش خرید مشتریان تام مک کین ، داگ فلچر
پاورپوینت خلاصه کتاب روش خرید مشتریان تام مک کین  داگ فلچر

نمای کلی از اسلایدها

پاورپوینت خلاصه کتاب روش خرید مشتریان تام مک کین ، داگ فلچر
پاورپوینت خلاصه کتاب روش خرید مشتریان تام مک کین  داگ فلچر

توجه : لینک دانلود پس از خرید برای شما نمایان شده و به ایمیل وارد شده نیز ارسال خواهد شد.

 

راهنمای خرید اینترنتی

 

 

 

 

 

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب کار را تمام کنید مایکل مکینتاش

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب اتلاف نویسنده راجر دولی

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مشتری یابی متعصبانه نویسنده جب بلانت

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب حداکثر بهره وری نویسنده رابرت . سی . پوزن

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب حماسه بازاریابی نویسنده جو پولیتزی

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب طراحی تجربه نویسنده جی . رابرت راسمن ، متیو . دی دورن

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب موفق شدن نویسنده گری وینرچاک

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تحول مشتری محور نویسنده جو هیپی ، الیور کینگ و جیمز سمپری

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مسری نویسنده جونا برگر

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب برندسازی صوتی نویسنده لارنس مینسکی ، کالین فاهی

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب محتوای دیجیتال قدرتمند نویسنده آدام واترز

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب جهش نویسنده متیو سید

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب برنامه کسب و کارتان را بسوزانید کارل جی شرام

 

پاسخ دهید