دانلود پاورپوینت داده کاوی در ۲۵ اسلاید که قابل ویرایش هم می باشد

دانلود پاورپوینت داده کاوی در ۲۵ اسلاید که قابل ویرایش هم می باشد

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 1902 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: ۱۹ مهر ۱۳۹۷

به روز رسانی در: ۳۰ تیر ۱۴۰۲

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دانلود پاورپوینت داده کاوی
دانلود پاورپوینت داده کاوی

دانلود پاورپوینت داده کاوی در ۲۵ اسلاید که قابل ویرایش هم می باشد.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت داده کاوی چندتا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید چهارم

مقدمه

داده ها نمایشی از واقعیت ها، معلومات، مفاهیم،رویدادها یا پدیده ها برای برقراری ارتباط،تفسیریا پردازش توسط انسان  یا ماشین است.

اطلاعات به معنی دانشی است که از طریق خواندن ،مشاهده و آموزش بدست می آیددرحقیقت اطلاعات داده هایی هستند که پس از جمع آوری پردازش شده اندو شکل مفهومی تولید کرده اند.

بین داده ها و اطلاعات همانند خبر و اطلاع رابطه وجود دارد خبری که دریافت می شود پس از ارزیابی به اطلاع تبدیل می شود داده ها نیز پردازش می شوندتا اطلاعات راپدید آورند.

بین داده و اطلاعات یک شکاف وجود دارد که اندازه این شکاف با حجم داده ارتباط مستقیم دارد هر چه داداه ها حجیم تر باشند شکاف بیشتر خواهد بودو هر چه داده ها کمتر و روش ها و ابزار پردازش داده ها کاراتر باشد فاصله بین داده و اطلاعات کمتر است.

امروزه افزایش سریع حجم پایگاه داده  ها به شکلی است که توانایی انسان برای درک این داده هابدون ابزارهای پر قدرت میسر نمی باشد در این وضعیت ملاک تصمیم گیریها به جای تکیه بر اطلاعات بر درک مدیران و کاربران تکیه دارند چرا که تصمیم گیران ابزار قوی برای استخراح اطلاعات با ارزش در دست ندارند در واقع شرایط فعلی توصیف کننده حالتی است که ما از لحاط داده قوی اما از لحاظ اطلاعات ضعیف هستیم.

دانلود پاورپوینت داده کاوی
 پاورپوینت داده کاوی

محتوای اسلاید پنجم

تاریخچه داده کاوی

با رشد فناوری اطلاعات و روش های تولیدو جمع آوری داده ها، پایگاه داده های مربوط به داده های تبادلات تجاری،کشاورزی،اینترنت،داده های پزشکی و … سریعتر از هر روز جمع اوری و انبارش می شوندلذا از اواخر دهه ۸۰ میلادی بشر یه فکر دستیابی با اطلاعات نهفته در این پایگاه داده های حجیم افتادزیرا سیستم های سنتی قادر به این کار نبودند.

داده کاوی بدین منظور در جهت تجزیه و تحلیل داده ها یا داده کاوی پا به عرصه گذاشت. که فرآیندی است که در آغاز دهه ۹۰ مطرح شدوبا نگرشی نو، به مسئله استخراج اطلاعات از پایگاه داده ها می پردازد. از سال ۱۹۹۵داده کاوی به صورت جدی وارد مباحث آمار شدو در سال ۱۹۹۶ اولین شماره مجله کشف دانش و معرفت از پایگاه داده ها منتشر شد.

در حال حاضر داده کاوی مهمترین فناوری جهت بهره برداری موثر از داده های حجیم است و اهمیت آن رو به فزونی است بطوریکه تخمین زده شده که مقدار داده ها در جهان هر ۲۰ماه به حدود ۲ برابر میرسد.

در صنایعی مانند کارت های اعتباری و ارتباطات و فروشگاههای زنجیره ای و خرید های الکترونیکی و اسکنر های بارکد خوان هر روز داده هایی زیادی تولید و ذخیره میشوند افزایش سرعت کامپیوتر ها باعت بوحود امدن الگوریتم هایی شده که قدرت تجزیه وتحلیل بسیار بالایی دارند بدون اینکه محدودیتی در زمینه ظرفیت و سرعت داشته با شند.

افزایش داده های بسیار باعت پیدایش فرصت های تاره برای کار درمهندسی و کسب وکار شده است و زمینه داده کاوی و کشف دانش از پایگاه داده ها بعنوان یک رشته جدید درمهندسی و کامپیوتر ظهور کرده است.

دانلود پاورپوینت داده کاوی
 پاورپوینت داده کاوی

نمای کلی از اسلایدها

دانلود پاورپوینت داده کاوی
پاورپوینت داده کاوی

توجه : لینک دانلود پس از خرید برای شما نمایان شده و به ایمیل وارد شده نیز ارسال خواهد شد.

راهنمای خرید اینترنتی

 

 

 

 

دانلود پاورپوینت آزمایشگاه پایگاه داده ها ساخت و مدیریت پایگاه داده در SQL Server

دانلود پاورپوینت تکنیک های داده کاوی در روابط عمومی الکترونیک

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنائی بهروز میلانی فر

دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش در ۳۲ اسلاید

 

 

پاسخ دهید